Veelgestelde vragen over Bestellen & Betalen.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Je kunt bij ons betalen met de volgende betaalmethoden:

Ideal, creditcard (Visa, AMEX & Mastercard), Paypal, Apple Pay en Google Pay.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja! Je kunt tijdens het bestellen aangeven dat je, jouw bestelling wilt ophalen in onze winkel. Dit kan op het volgende adres:

Alexanderhoeve Kaas, noten & Wijn
Binnenhof 58
3068JW, Rotterdam.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wij kunnen jouw bestelling wijzigen zolang deze nog niet is verzonden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wij kunnen jouw bestelling annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Als de bestelling al is verzonden, kun je de levering kosteloos weigeren aan de deur. Heb je de bestelling al ontvangen? Volg dan ons retourbeleid.

Bieden jullie korting aan?

Schrijf je onderaan deze pagina in voor onze nieuwsbrief en ontvang 5% korting op jouw eerste bestelling!

Waar vind ik de factuur van mijn bestelling?

De factuur staat in de bijlage van de verzendbevestiging die je per e-mail ontvangt. Dit is de tweede e-mail die we je hebben gestuurd.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Na jouw bestelling ontvang je direct een bevestiging per e-mail. Zodra wij jouw bestelling hebben verwerkt, ontvang je een verzendbevestiging inclusief track-and-trace-code.

Raadpleeg de track and trace code voor de status van jouw verzending.

Heb je geen E-mails ontvangen? Check dan jouw spambox of neem contact op.

Kan ik ook wijn in de winkel kopen?

Ja! Je kunt ook langskomen in onze winkel!

Alexanderhoeve Kaas, noten & Wijn
Binnenhof 58
3068JW, Rotterdam.

Zijn alle producten op voorraad?

Alle wijn in onze webshop is direct op voorraad. Heb je interesse in het afnemen van grotere aantallen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Liever direct contact?

Klik hieronder en neem direct contact op met onze klantenservice