Veelgestelde vragen over bezorgen

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen 9 euro. Voor bestellingen vanaf 95 euro is verzenden gratis!

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja! Je kunt tijdens het bestellen aangeven dat je de bestelling wilt ophalen in onze winkel. Dit kan op het volgende adres:

Alexanderhoeve Kaas, noten & Wijn
Binnenhof 58
3068JW, Rotterdam.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?

Plaats je vandaag vóór 17:00 uur jouw bestelling? Dan zorgen wij ervoor dat deze binnen 24 uur wordt verwerkt en verzonden.

Je ontvangt jouw bestelling binnen 1 tot maximaal 3 dagen.

Waar vind ik mijn Track-and-trace code?

De track-and-trace code vind je in de verzendbevestiging. Dit is de tweede e-mail die je van ons hebt ontvangen.

Kan ik mijn bezorgadres wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Wij kunnen jouw adres wijzigen zolang de bestelling nog niet is verzonden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Is jouw bestelling al verzonden? Dan kunnen wij het adres niet meer aanpassen. Wél kun je er soms nog voor kiezen om de zending te laten bezorgen bij een PostNL-punt. Of dit ook geldt voor jouw zending, zie je op jouw track & trace. Deze vind je in de verzendbevestiging die je per e-mail van ons hebt ontvangen. Lees hier meer over het wijzigen naar een afhaalpunt.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van bezorging?

Als je niet thuis bent op het moment van levering, wordt het pakket afgeleverd bij een afhaalpunt waar je leeftijd wordt gecontroleerd aan de hand van je identiteitsbewijs.

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Duizendmaal excuses voor de beschadiging van jouw bestelling! Ons team staat voor je klaar met een oplossing. Neem direct contact op!

Liever direct contact?

Klik hieronder en neem direct contact op met onze klantenservice